Κυριακή 1 Μαρτίου 2020

Υπεύθυνος/η Τμήματος Γραμματειακής Υποστήριξης | Administrative Office Assistant (Property Management)


Είσαι επικοινωνιακός/ή και μπορείς να εργαστείς σε γρήγορους ρυθμούς;

Τώρα, σου δίνεται η ευκαιρία να εργαστείς στην RE/MAX Metron (τμήμα διαχείρισης πολυκατοικιών), το μεγαλύτερο δίκτυο μεσιτικών υπηρεσιών στον κόσμο!

Η RE/MAX Metron, το μεγαλύτερο γραφείο μεσιτικών υπηρεσιών & διαχείρισης ακινήτων (property managment) στη Χαλκιδική και ένα από τα καλύτερα της RE/MAX Hellas, αναζητά άτομο που θα καλύψει τη θέση του/της Υπεύθυνου/ης Τμήματος Γραμματειακής Υποστήριξης Διαχείρισης Ακινήτων (Property Management Administrative Office Assistant).
Η εργασία αφορά πλήρη απασχόληση, o τόπος εργασίας είναι στα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής και υπάρχει το ενδεχόμενο περαιτέρω ανέλιξης του/της υποψηφίου στο τμήμα του management.

Οι αρμοδιότητες του/της Administrative Office Assistant θα είναι να:
• Οργανώνει το τμήμα γραμματειακής υποστήριξης (front office, έγγραφα, εισερχόμενα γραφείου)
• Οργανώνει όλες τις διαδικασίες διαχείρισης ακινήτων & πολυκατοικιών
• Αναζητά συνεχώς διαφορετικές και εναλλακτικές διαδικασίες με σκοπό την δημιουργία ενός πιο αποτελεσματικού και αποδοτικού συστήματος διαχείρισης
• Συντονίζει την ομάδα συνεργατών του γραφείου (ημερολόγιο συναντήσεων, παροχή εγγράφων, κ.α. )
• Συνεργάζεται και διαχειρίζεται αποτελεσματικά με όλους τους ήδη ενεργούς συνεργάτες
• Παρακολουθεί όλες τις συναντήσεις, συνέδρια, εκπαιδεύσεις και άλλες εκδηλώσεις του γραφείου

Απαραίτητα Προσόντα:
Ο/Η επιτυχημένος/η υποψήφιος/α πρέπει να διαθέτει:
• Άριστη γνώση μαθηματικών
• Άριστη γνώση Η/Υ, Office Microsoft (Εxcel, Word, PowerPoint, Publisher), Photoshop, Adobe
• Άριστη γνώση γνώση Αγγλικών
• Τουλάχιστον 2-3 χρόνια συναφούς εργασιακής εμπειρίας σε οργανωμένα τμήματα γραμματειακής υποστήριξης
• Επαγγελματική εμπειρία σε λογιστικό γραφείο θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
• Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ σε λογιστικά ή οικονομικές επιστήμες θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
• Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες
• Γνωριμίες & δημόσιες σχέσεις
• Εξωστρέφεια & κοινωνικότητα
• Ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου και όγκου δουλειάς
• Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών και λήψης αποφάσεων
• Ομαδικό πνεύμα
• Φιλοδοξία
• Διάθεση για Εξέλιξη
• Συνεργατικό πνεύμα

Παροχές:
Το πακέτο παροχών που προσφέρουμε αφορά σε:
• Πακέτο αμοιβών με βασικό μισθό και Bonus
• Συνεχής και υψηλού επιπέδου Custom Εκπαίδευση
• Πλήρης υποστήριξη από την διεύθυνση του γραφείου σε κάθε βήμα
• Σιγουριά κάτω από το #1 πανίσχυρο Brand Name της RE/MAX International
• Σύγχρονο & Ευχάριστο Εργασιακό Περιβάλλον και οργάνωση Πολυεθνικής εταιρείας
• Σύγχρονη Τεχνογνωσία
• Πανελλαδική και παγκόσμια Διαφήμιση
• Ευκαιρίες για προσωπική & Επαγγελματική Εξέλιξη

Έλα στην ομάδα μας & συμπλήρωσε μαζί μας το παζλ της επιτυχημένης σταδιοδρομίας σου!

Επικοινωνία – Αποστολή βιογραφικού σημειώματος (απαραίτητα με φωτογραφία)
Mail: info@metron-halkidiki.gr , T: 23730 65555,
πληροφορίες: www.metron-halkidiki.gr




        
                       Έκδοση Κοινοχρήστων & Διαχείριση Κτιρίων και Οικισμών Εξοχικών Κατοικιών 
              Κτηματομεσιτικές Υπηρεσίες - Real Estate
                Ν.Μουδανιά - Ν.Καλλικράτεια
          Τηλ/Fax. 23730.65555
           e-mail: info@metron-halkidiki.gr
          web: www.metron-halkidiki.com




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...